Як правильно керувати персоналом?

Як керівник я працюю вже кілька років. У моєму підпорядкуванні знаходиться близько 30 осіб. І все ж щоразу стаю перед дилемою, особливо в тих випадках, коли потрібно вимагати від підлеглих виконання не дуже приємного або низькооплачуваного завдання. Як краще, жорстко вимагати виконання завдання, або по людськи роз’яснивши усі нюанси проблеми дати колективу або працівнику виконати завдання самостійно?

Відповідей: 2
  1. Піу-піу [94.9 K] сказав:

    Ну це найважче в роботі керівника.)) Я скільки з великими начальниками розмовляла з цього приводу, інтерв’ю брала – і всі вони говорили саме про це – про взаємини з підлеглими. Згодом керівник повинен стати першокласним психологом і зрозуміти з ким які розмови вести. Наприклад, з інтелектуалами краще говорити рівно, спокійно, приводячи доводи навіщо так треба зробити. Тобто розмовляти аргументовано. Людей емоційних краще не переконувати, а вселяти, що все добре, що все прекрасно. Саме вселяти. На порушників дисципліни потрібно впливати батогом – позбавляти премій, застосовувати стягнення, загалом, тиснути на них необхідно. Є такий тип людей, які розуміють саме грубість. Є люди, які врахують і Ваш особистий приклад. Як Ви будете робити – так і вони будуть.

    І ще. Якщо бачите, що людина відповідальна, хороший, але зробив прокол – поговоріть з ним м’яко, зробіть комплімент який він хороший і цінний працівник. І він буде працювати ще краще. Але є інша категорія, з якими не варто церемонитися, особливо якщо вони на одні і ті ж граблі наступають.

  2. Динуличка [14.3 K] сказав:

    Добре ставити завдання, не пояснюючи і не вдаючись у подробиці. Відчувати себе при цьому винуватою не можна, ви теж найманий працівник, у вас є завдання, поставити завдання іншим. У випадку якщо співробітник намагається виправдатися або шукає поблажок, потрібно аргументовано пояснити його завдання, і як це важливо, в першу чергу для нього лише самого.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *